Obec Dobřichov

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28 29 30 31 1
Prodejní výstava fotografií
2
Prodejní výstava fotografií
3
Prodejní výstava fotografií
4
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
5
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
6
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
7
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
8
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
9
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
10
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
11
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
12
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
13
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
Odečty vodoměrů
14
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
Odečty vodoměrů
15
Prodejní výstava fotografií
čistírna peří
Odečty vodoměrů
16
Odečty vodoměrů
17
Odečty vodoměrů
18
Odečty vodoměrů
19
Odečty vodoměrů
20
Odečty vodoměrů
21
Odečty vodoměrů
22
Odečty vodoměrů
23
Odečty vodoměrů
24
Odečty vodoměrů
25
Vánoční prodejní výstava
Odečty vodoměrů
26
Vánoční prodejní výstava
Odečty vodoměrů
27
Vánoční prodejní výstava
Odečty vodoměrů
28
Vánoční prodejní výstava
Odečty vodoměrů
29
Vánoční prodejní výstava
Odečty vodoměrů
30
Rozsvícení vánočního stromku
Odečty vodoměrů
1
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí od 7:00 do 12:00 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin
    středa od 7:00 do 12:00 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 321 785 308
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@dobrichov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Dobřichov 206, 289 11 Pečky.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Dobřichov 206, 289 11 Pečky v úředních dnech a hodinách:

    pondělí od 7:00 do 12:00 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin
    středa od 7:00 do 12:00 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 321 785 308
  3. Poštou na adresu Obecní úřad, Dobřichov 206, 289 11 Pečky
  4. Elektronicky na e-mail: obec@dobrichov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: b77aqgp
  6. Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní / městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informaci, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

Formuláře

Další formuláře naleznete pod tímto odkazem: formuláře pro státní správu.